mandag 26. juni 2017

Lyderhorn

Med ungane hos venner etter middag midt i veka, og med ein trøtt mann som hadde sofaen som ettermiddagsaktivitet, tok eg nok ein tur opp på Lyderhorn. Dette var to dagar etter 3-fjellsturen der eg hadde gått med tung sekk; noko eg kjente i låra da eg gjekk oppover. Det var fantastisk vær, men ein del vind. Dette er det første eg ser når eg kjem opp: 555 mot sotra.
Det viser ikkje så godt på bileta, men det blåste kvitt! På biletet under er det Fjell til venstre og Askøy til høgre.
På veg ned igjen plukka eg med meg ein bukett som eg kunne pynte med heime. Herleg med slike spontane turar! Særleg når alternativet er å rydde kjøkken eller vaske klær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...