onsdag 16. august 2017

Skulestart

I dag er det første dag med skule i Bergen! Storebror skal synge for de nye førsteklassingane, og det er jo nesten så eg synas at også vi 4.klasseforeldre burde få fri i dag for å sjå kor store barn vi har! Han låg framleis å sov da eg og lillesøster gjekk i dag tidleg - ein deilig start på skuleåret! Han er heldig og får beholde den flotte læraren han har hatt sidan 1.klasse, medan lillesøster skal få ein ny lærar i år. Spanande blir det i alle fall! Da eg spurte lillesøster kva ho gleda seg mest til i 2.klasse da ho "Lekser." Haha - det var eg også så glad i! Skule er gøy - de er heldige!
Eg er heldig eg også som kjem til byn og møter denne utsikta kvar morgon! Det er ikkje alle dagane det er så bra vær, men sidan eg har kontor med utsikt denne vegen er eg nesten litt glad for akkurat det. Når sola skinner inn heile dagen blir det veldig varmt!
Her er dagen i dag sett frå kontoret mitt - bra vær for alle førsteklassinger som har den første spanande dagen på skulen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...