mandag 16. oktober 2017

Sol opp og sol ned

Ein av de siste skikkelig fin - og varmværsdagane i september vart utnytta til fulle! I alle fall i den grad ein kan utnytte ein slik dag midt i veka. Heldigvis har eg denne utsikta frå kontoret, så her skinner sola med det samme den har komt seg over Ulriken.
Etter middag køyrte eg i god tid til Sandviken for å gå opp Stoltzekleiven der det skulle vere Stoltzenyoga kl.19:30. Eg var raskare opp enn eg trudde, så eg hadde ein heil halv time der eg kunne sitte og sjå på solnedgangen (og sakte, men sikkert bli ganske kald).


Etter yogaen gjekk eg opp til Sandvikspilen igjen, og da var utsikta slik:
Heldivis hadde eg med meg hodelykt i sekken, slik at eg kom meg heil ned igjen. Men eg var kjemperedd heile tida, så svetten rant! Det var framleis 20 grader da eg kom ned til bilen i 21-tida; heilt magisk! Yogainstruktøren la ut bilete dagen etter på Instagram - og der står eg rosa og fin - i ståande kvile.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...