tirsdag 7. november 2017

Halloweenløp

Nettsida Skjørteløpet arrangerer årleg ulike virtuelle løp der ein kan melde seg på, få tilsendt t-skjorte, startnummer og medalje, også gjennomfører du løpet innan ei gitt tidsramme.
Da de lanserte Halloween-løpet i haust meldte eg meg på med det samme! Rundt Halloween hadde eg fire dagar på meg der eg skulle løpe 10 km. Eg jogger ikkje så lange turar lenger, så eg var veldig spent på korleis dette skulle gå!
Dagen før hadde eg vokna av skikkelig krampe i høgre legg. Krampa varte lenge, og utpå dagen dukka det opp fleire blåmerker på leggen. Skikkelig trøkk altså! Så da eg jogga ut dagen etter og starta på mine 10k, var eg usikker på korleis beinet mitt ville ha det etter endt løp. Høgre leggen var forsåvidt ok medan eg løp, men i oppoverbakkane kjennes det som om eg hadde ein murstein i venstre legg - rett før kramper også der. Dette har med fjellturar og trappegåing å gjøre, og eg kjenner at strekking hadde vore på sin plass. Men nok om det; løpeturen gjekk finfint til 7-8 km, da var eg SLITEN! Men eg klarte meg igjennom siste km også, noko anna var heller ikkje aktuelt, og var heilt utslått etterpå. Da hadde eg 15 minutter på å dusje før eg måtte til byn; så det vart ei kortvarig feiring med medaljeseremoni!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...